Érintésmentes vendégregisztráció
Vendég adatok rögzítése 2 másodperc alatt, 100%-os pontossággal, hazai és külföldi okmányok automatikus felismerésével
Áttekintés
Lassú és körülményes a vendég adatok rögzítése? Emiatt vendégeinek várakozni kell a check-in során? Olyan megoldást keres, ami gyorsan és 100%-os pontossággal képes a vendég adatok rögzítésére?
A Digitális Recepció az Adaptive Recognition piacvezető, magyar gyártású okmányolvasó termékeire épülő, az adott szálláshely-szolgáltató igényeihez igazítható megoldás. A megoldás segítségével 2mp alatt rögzítheti vendégei adatait, gyakorlatilag 100%-os pontossággal. A Digitális Recepció valóban működő integrációval rendelkezik a piacvezető hotelszoftverekkel (SabeeApp, Hotelgram, Hotel Visual, Flexys, Hostware). A termékhez rendelhető Autofill alkalmazás segítségével gyakorlatilag minden további szállodai szoftverhez, rövid határidővel illeszthető. A hazai fejlesztésű, de a nemzetközi piacon is vezetőnek számító okmányolvasó megoldás hatékonyabbá teszi a vendégek fogadását, emeli az ügyfél élményt és támogatja az előírt adatszolgáltatási kötelezettségek (NTAK rendelet) teljesítését is.
Termékelőnyök
- Magyar fejlesztésű, világszerte piacvezető, intelligens okmány azonosító rendszer
- Integrált vagy integrálható minden szállodai rendszerrel (PMS)
- 27.000 különböző típusú okmány kezelése
- Optikai felismerés (OCR) és RFID-ban tárolt adatok kiolvasása
- Gyakorlatilag 100%-os pontosság
- 2mp-en belüli adat felvételezés
- Folyamatosan frissülő okmány adatbázis
- 3 év jótállás a hardver egységre
- Prémium terméktámogatás
- Kiváló ár/érték arány
Vendégadatok rögzítése biztonságosan
A 2019-es év technológiai innovációja a szállodaiparban
A Digitális Recepció megoldás elnyerte a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége az Év Technológiai Újítása Termék Innovációs Díj első helyezését 2019-ben.
A Szövetség ezzel a rangos elismeréssel foglalt állást amellett, hogy a Digitális Recepció egy valóban innovatív megoldás, mely hatékonnyá teszi a szálloda recepciójának működését összhangban a szabályozásokkal. Használatával a szálláshely szolgáltatók nyugodtan koncentrálhatnak vendégeikre és vállalkozásuk működésére – az adatszolgáltatási kötelezettséget a Digitális Recepció, együttműködve a szálláshely-kezelő (PMS) szoftverrel elvégzi helyettük.