Szeretné biztonságosabbá tenni beléptető, vagy ügykezelő rendszerét a vendég- és ügyféladatok automatikus rögzítésével? Gondot okoz a látogatók és ügyfelek személyes adatainak GDPR szabályok szerinti rögzítése? Ügyfeleinek kényelmetlen a „manuális” adatszolgáltatás és a vele járó hosszas várakozás?
Az automatikus okmányolvasó készülékek vagy szkennerek ma már széleskörben elterjedtek minden olyan államigazgatási és üzleti területen, ahol követelmény a személyi adatok útlevélből, személyazonosító okmányból, esetleg más azonosító kártyáról (pl. jogosítvány, TB kártya, stb…) történő nagypontosságú – gyakorlatilag 100%-os – , automatikus és érintésmentes felvételezése. Technológiánk könnyen integrálható, professzionális és nagy megbízhatóságú megoldást ad a fenti problémák kezelésére.
Termékelőnyök
- Hazai és külföldi személyi okmányokon szereplő minden olvasható adat rögzítése másodpercek alatt
- Adatok kiolvasása az okmányban levő chip-ből és azok összevetése a nyomtatott adatokkal
- A termék betanítható egyedi okmányok, igazolványok kezelésére
- Automatikus eredetiség vizsgálat
- Érintésmentes adat rögzítés, az ügyfeleknek nem kell kiadniuk kezükből személyes okmányaikat
- GDPR kompatibilis adatkezelés támogatása
- Gyakorlatilag 100% pontosságú adatbevitel, az emberi tényező kockázatának teljes kizárásával
- Egyszerűen integrálható üzleti rendszerekbe, amelyet 20 éves tapasztalatunkkal támogatunk
- Világpiacon vezető, magyar fejlesztésű technológia
- Akár országos, helyszíni szervíz támogatás
- Kényelmes és elegáns megoldás, ami időt takarít meg az ügyfeleknek és az üzemeltetőnek