Automatikus okmányfelismerő megoldások

Növelje a személybeléptetés biztonságát, gyorsítsa ügyfélszolgálati folyamatait automatikus, érintésmentes adatrögzítéssel.

  • las vegas
  • MÉH
  • NISZ
  • külügyminisztérium
  • mnb
  • equilor
  • generali

Áttekintés

ID scanners help the check-in process

Szeretné biztonságosabbá tenni beléptető, vagy ügykezelő rendszerét a vendég- és ügyféladatok automatikus rögzítésével? Gondot okoz a látogatók és ügyfelek személyes adatainak GDPR szabályok szerinti rögzítése? Ügyfeleinek kényelmetlen a „manuális” adatszolgáltatás és a vele járó hosszas várakozás?

Az automatikus okmányolvasó készülékek vagy szkennerek ma már széleskörben elterjedtek minden olyan államigazgatási és üzleti területen, ahol követelmény a személyi adatok útlevélből, személyazonosító okmányból, esetleg más azonosító kártyáról (pl. jogosítvány, TB kártya, stb…) történő nagypontosságú – gyakorlatilag 100%-os – , automatikus és érintésmentes felvételezése. Technológiánk könnyen integrálható, professzionális és nagy megbízhatóságú megoldást ad a fenti problémák kezelésére.

Termékelőnyök

  • Hazai és külföldi személyi okmányokon szereplő minden olvasható adat rögzítése másodpercek alatt
  • Adatok kiolvasása az okmányban levő chip-ből és azok összevetése a nyomtatott adatokkal
  • A termék betanítható egyedi okmányok, igazolványok kezelésére
  • Automatikus eredetiség vizsgálat
  • Érintésmentes adat rögzítés, az ügyfeleknek nem kell kiadniuk kezükből személyes okmányaikat
  • GDPR kompatibilis adatkezelés támogatása
  • Gyakorlatilag 100% pontosságú adatbevitel, az emberi tényező kockázatának teljes kizárásával
  • Egyszerűen integrálható üzleti rendszerekbe, amelyet 20 éves tapasztalatunkkal támogatunk
  • Világpiacon vezető, magyar fejlesztésű technológia
  • Akár országos, helyszíni szervíz támogatás
  • Kényelmes és elegáns megoldás, ami időt takarít meg az ügyfeleknek és az üzemeltetőnek

Adatrögzítés gyorsan, pontosan, kényelmesen

Data-input-in-2-seconds

Hatékony adminisztráció

Az okmányadatok kiolvasása másodpercek alatt garantált, szemben a manuális bevitellel, ahol a folyamat akár perceket is igénybe vehet.

Large_scanning_window

Adatok hibátlan rögzítése

Az adatok manuális rögzítése sok hibalehetőséget rejt. Okmányolvasó készülékeink a legfejlettebb OCR technológiát alkalmazzák és biztosítják a hibátlan adat felvételezést.

Reads-ID-data

Személyes adatok védelme

Az adatok digitális tárolása – szemben az okmány másolatokéval - biztosítja azt, hogy az adatok a rendszerben kerülnek felhasználásra, titkosítva vannak, ezáltal gátolva azt, hogy illetéktelenek hozzáférjenek.

READING-NON-STANDARDIZED-TEXTS

Nincsenek ismeretlen karakterek

Világelső OCR szoftverünk "ért a legtöbb nyelven" és széles skáláját ismeri az abc-k betűinek, még azokat a karaktereket is, melyek nem szerepelnek a billentyűzeten.

Integrated-processing

Hamisítványok kiszűrése

A kollégákkal szemben nem lehet elvárás, hogy okmányszakértők legyenek. Célhardvereink és -szoftvereink hatékonyan támogatják az okmányok eredetiségének ellenőrzését.

OSMOND, az okmányolvasók új generációja már elérhető

Egyszerűsítse az ügyfélellenőrzés folyamatát, hitelesítse az okmányokat professzionális eszközzel!

Digitalizálja az okmányadatokat:

  • 10x gyorsabban – köszönhetően az új hardver technológiának, ami 100 milliszekundumra (!) rövidíti a képalkotás idejét
  • 1,4x magasabb felbontással – a 12 Mpixel szenzor jóvoltából, amely 700ppi szkennelési felbontást és kristálytiszta képeket garantál
  • 4%-al nagyobb szkennelési felületen – ahol észlelhetővé válnak a korábbi szkennerek tartományából kieső biztonsági jegyek is

 

Tudjon meg többet

Felhasználási területeknek csak a fantázia szab határt

Az okmányolvasó szkennerek használatával felhasználási területtől függetlenül lendületbe hozhatja vállalkozását. A Budapest Mikroelektronika Zrt. által ajánlott OCR technológia időt takarít meg, kollégái az adminisztráció helyett az igazán fontos feladatokra koncentrálhatnak. Pontos adatrögzítést garantál és biztonságossá teszi a személyes adatok kezelését. Ezen felül elegáns megoldás, ami növeli az ügyfélélményt.

Banking-&-Finance

Pénzügyi intézmények, bankok, biztosítók

A okmányok adatainak pontos és gyors rögzítése, az okmányok megfelelőségének automatikus vizsgálata nagymértékben javítja az ügyfél élményt, növeli a biztonságot, csökkenti a visszaélések kockázatát, emeli a hatékonyságot és az ügyfél elégedettséget.

Biometric-data

Beléptető rendszerek

Okmányolvasó termékeink kiválóan alkalmazhatók védett intézmények vendég beléptető rendszereiben, a személyi adatok automatikus felvételezése során. Emellett például olyan rendszerekben is jól használhatók, ahol elvárás a vendégek korának automatizált megállapítása.

This_hotel_knows_what_is_smart_parking_Main_picture_640x360_2

Szállodák , hotelek és egyéb kereskedelmi egységek

Termékeink megtalálhatók minden olyan vállalkozás recepcióján, ahol a vendégek vagy ügyfelek adatainak gyors, pontos és automatikus rögzítése alapvető elvárás. Tipikus felhasználási területek világszerte: szállodai „front office” ügyfél fogadó recepciója, gépkocsi kölcsönzők, védett területek és intézmények, fesztiválok beléptető rendszerei, kaszinók, stb...

Hassle_free_border_control_at_Budapest_Airport_Main_picture_640x360

Határellenőrzés

A cégünk által forgalmazott okmányolvasó termékeket a 90-es évek óta használjak a világ szinte összes országában a repülőterek (ún. ABC kapuk), közúti határátkelők, kikötők utasforgalmának ellenőrzésére. Megoldásaink fő előnye a 7/24 órás működés, az automatikus és érintésmentes, gyakorlatilag 100%-os pontosságú okmány ellenőrzés támogatása.

No-data-errors

Jogi és államigazgatási intézmények

Ügyvédek és közjegyzők számára egyaránt kiemelt fontosságú az adatok személy pontos azonosítása, az okmányadatok hibamentes átadása további felhasználásra és az okmányok megfelelőségének (pl. lejárat ellenőrzés, okmány megfelelőség) automatikus vizsgálata.

Hogyan működik?

Az okmányolvasó alapja egy speciális kamera, amely megfelelő fotókat készít a képelemző rendszer számára az okmányokról.

A kamera modul –  a készülék felszereltségétől függően – normál, UV és INFRA megvilágításban egyaránt nagyfelbontású felvételeket készít az adatok és a biztonsági azonosítók precíz feldolgozása érdekében.

Egyes készülékek az okmányokban lévő digitális chip-eken tárolt adatok kiolvasására képes RFID olvasót is tartalmaznak.

Az okmány beszkennelésének végeredménye egy olyan adat rekord, ami strukturáltan tartalmazza a személyes és dokumentum adatokat, mint pl.: név, születési idő, honosság, okmány azonosító, lejárati dátum, stb… Az adatok előállítása mindössze 1-2 mp-et igényel.

A magyar fejlesztésű és gyártású okmányolvasó készülékek nem tartalmaznak mozgó alkatrészt. Ez a felépítés elősegíti a hosszú távú, problémamentes működést. Minden okmányolvasó készülékünket 3 év garanciával értékesítjük.

Fő funkciók

Okmány adatok automatikus, érintésmentes kiolvasása

Az okmányolvasóra helyezett okmányt a készülék automatikusan érzékeli és elindítja a folyamatot. A feldolgozás során a képelemző (OCR) szoftver elemzi a készülék által beszkennelt fényképeket. Azonosítja az okmány típusát, majd digitalizálja a rajta lévő karaktereket. Az RFID olvasóval ellátott termékek ezzel párhuzamosan kiolvassák az elektronikus chip-ben digitálisan tárolt információkat.

Nyomtatott adatok digitalizálása

A termékek által olvasott tipikus adatok: MRZ (Machine Readable Zone) sávon tárolt adatok, az ún. VIZ adatok (Visual Inspection Zone, azaz okmányon megtalálható további nyomtatott adatok), arckép, vonalkód.

Digitálisan tárolt adatok kiolvasása

Azokat az okmányokat, amelyek  elektronikus chip-et tartalmaznak, e-passport-nak is nevezik. Az e-passport olvasásra alkalmas készülékek az ICAO 9303 szabvány szerinti biztonságos kommunikációval képesek a chipen tárolt adatok kiolvasására, beleértve az arcképet és az ujjnyomatot is.

Útlevél és személyazonosító okmányok ellenőrzése

A különböző megvilágítással beszkennelt képek egy bonyolult elemzésen esnek át, amely során összevetésre kerülnek az adott okmányra jellemző paraméterekkel, hogy az esetleges eltérések azonosításra kerüljenek. A termékek képesek ún. kereszt-ellenőrzések futtatására is, amely során összevetésre kerülnek a nyomtatott és a vizuálisan tárolt információk.